Zdravím rodiče zličínských programátorů,
Při cestě z družiny na dnešní lekci jsem se dozvěděla, že bude studentský projekt … hmmm🤔. Proto jsem zkusila se posadit rovnou do lavice jako student. Po sdělení novinky skupině jsem s napětím čekala, jestli je opravdu někdo připraven vést dnešní lekci. Skutečně se k tomu čelem postavil Filip, který si připravil pro nás ostatní lekci pod názvem FILFAT FORMULE.
Tématem bylo sportovní auto, které mělo 2 sportovní křídla, speciální blatníky a vlajky. Speciálním nastavením blatníků sportovního auta bylo možné docílit zatáčení samotného robota 👍. Samozřejmostí byla jízda dopředu i couvání. Doplňkovou aktivitu si děti zvolily stavbu vlastní garáže.
V prostoru na otázky byl Filip vystaven záludným otázkám typu: jaká je maximální rychlost sportovního auta, jak velká jsou křídla vozidla, jaký pohon má robot apod. Maximální rychlost robotů vyjádřenou číslem jsme zatím nikdy neřešili, proto i Filipova správná odpověď byla obecného charakteru. Sportovní křídla tvořily oranžové Lego® kostičky, pohon byl na zadní kola (často tento pohon interně nazýváme zadokolka 😉). Robota vytvořil v čase 30-45 minut. Inspirací se mu stala jeho obliba ve sportovních autech a jejich závodnících, co sami poznáte ve Filipově volbě hudby do klipu. 👍
Konečné hodnocení bylo tentokrát hodně přísné s obsáhlými komentáři k uděleným bodům. Dnes se v hodnocení hodně projevily individuální preference dětí k tématu sportovní auto. Filip získal 9/10 bodů. I přesto si Filip bezesporu zaslouží VELKOU POCHVALU!!! Konstrukční detaily jeho auta byly promyšlené a nikdy jsme neměli možnost si je vyzkoušet. Za mě to byl obdivuhodný výkon!!! DĚKUJI ZA KRÁSNÝ STUDENSTKÝ PROJEKT. 👏🏻


















Těším se na další lekci.
Hanka Vítková
lektor kroužku Lego® robotika