Zdravím rodiče zličínských programátorů,
hlavní hvězdou této lekce se stal JOSÍFEK, který uzavřel studentské projekty fascinující lekcí na téma radar.
Robotickou konstrukci v podobě radaru Josífek obohatil originálním příběhem. Tento příběh nejenže vymyslel, ale také nám ho s nadšením přednesl, což dodalo projektu osobitý ráz. Zvídavých otázek bylo opět mnoho a všechny byly zodpovězeny. Nervozita zůstala za dveřmi na chodbě, proto atmosféra v učebně byla velmi přátelská a pohodová.
Dalším unikátem této lekce byla integrace rozšíření reality. Tato technologie se dětem po roce připomněla a přidala robotovi na jedinečnosti. Využili jsme ji zejména při natáčení klipu, kde robot ožil úplně v jiné dimezi.
Během lekce Josífek empaticky myslel na všechny ostatní. Dětem poskytl i dostatek času k prozkoumání robotů rozpohybované rozšířenou realitou. Díky tomu si jeho kamarádi snadněji vybrali motiv pro fotku. Kreativita & technologie mohou společně tvořit kouzelné výsledky. 😉










Závěrečné bodové hodnocení svědčilo o vysoké kvalitě projektu. Z maximálního počtu bodů byla ztráta pouze 2 bodů. Tuto ztrátu však vykompenzovaly udělené bonusové hvězdičky za originalitu příběhu & empatický přístup ke skupině. Ústní komentáře vyzdvihovaly technické provedení robota, obrázkové programování, schopnost autora vtáhnout ostatní do světa radaru a celkové nadšení z lekce.
Tato lekce ukázala, že robotika není jenom o drátech a programech, ale i vyprávění příběhu, rozvíjení fantasie a nových perspektivách. Projekt byl nejen technickou výzvou, ale i uměleckým zážitkem.
JOSÍFKU, BRAVO ZA PŘÍPRAVU A PŘÍSTUP K VEDENÍ LEKCE!!!
Těším se na další lekci.
Hanka Vítková
lektor kroužku Lego® robotika